מרקים

אני חייבת להודות שאני לא הבשלנית הכי גדולה בעולם. יש בשלניות גדולות ממני שאוהבות את המטבח ויודעות להכין מאכלים נורא מסובכים. כאלה שדורשים מלא התעסקות או כמו שאמא שלי  – פיצ'קראי .

מה אני כן אתם שואלים? אני מלכה בלהכין אוכל טעים ומזין במאמץ קטנטן.

מרק לארוחת ערב בחורף יושב בדיוק על הנישה הזו. יש לי מתכון "גנרי" שממנו יוצאים לי מרקים מושלמים. זה כל כך פשוט שזה כמעט לא נעים.

זה תמיד מתחיל בלטגן בצל על מעט שמן זית. ממשיך בלהוסיף שום טרי – פרוסות  או קצוץ , ומסתיים בלהוסיף כמון (הרבה כמון)  מלח פלפל ו… מה שיש בבית :).

ומה יש בבית? לפעמים אפונה יבשה, לפעמים עדשים כתומות. לפעמים עדשים  שחורות  או ירוקות שלהן אני מוסיפה, אם יש בבית, גם קוביות גזר וטבעות סלרי.

זהו!  נשאר רק למלא את הסיר במים ולחכות שהבית יתמלא בריח נעים וטעים.

המרק כבר על האש ועד שיהיה מוכן  הלכתי ל google…  זכרתי שהסינים מדברים באופן כללי על מזונות מחממים ומקררים. אז לפי מה שאני בדקתי לכם, בין יתר המזונות המחממים אפשר למצוא את העדשים לסוגיהם הרבים, השעועית, בטטה, שום דלעת, בצל- תכלס,  כל המרכיבים השווים למרק טוב.

לא יותר מ 5 דקות וגם לכם תהיה ארוחת ערב שהיא הכי הכי respect your body

ועוד מתכון מנצח למרק כתום….

מרק כתום

המצרכים

  • 2 בצלים בינוניים קצוצים
  • 2 כפות שמן זית
  • 2 בטטות
  • חתיכת דלעת – הגודל שמוכרים בסופר מתאים
  • 4 גזרים
  • חופן נענע/בזיליקום
  • מלח הימלאיה ופלפל
  • רגש ואהבה

אופן ההכנה

בסיר עמוק חממו את השמן והוסיפו את הבצל. טגנו עד להזהבה,

הוסיפו את כל הירקות כשהם חתוכים לקוביות וטגנו הכל כ-4 דקות נוספות.

הוסיפו את המלח מלאו את הסיר במים והביאו לרתיחה.

הנמיכו את האש, כסו ובשלו עד להתרככות של הירקות.

כבו את האש והמתינו שהמרק יתקרר. 
טחנו את כל המרכיבים בעזרת בלנדר יד.

בהגשה – קשטו בנענע או בזיליקום קצוץ עפ"י הטעם.

אני מזמינה גם אותך לצאת איתי לתהליך מעצים שיעזור לך להגשים את המטרה של ירידה במשקל ואימוץ אורח חיים בריא, לתמיד!

השאירו פרטים ואני אחזור אליכם במהרה

  • 054-7481633
  • respect.ymb@gmail.com