קינואה

קינואה

ארוחת פחמימות וירקות מצוינת כארוחת ערב ביום בו ארוחת הצהריים היתה ארוחת חלבון וירקות.

אחת האופציות היא תבשיל או סלט עם קינואה. קינואה מבושלת אפשר להוסיף כמעט לכל סלט והיא הופכת את הסלט לארוחה של ממש.

ארוחה נפלאה וחמה אחרת שאני עושה וכולם טורפים היא פלפל ממולא בקינואה וירקות. 

פלפל ממולא קינואה וירקות

המצרכים

  • 5/6 פלפלים ירוקים או אדומים בגודל בינוני ובמבנה פחוס
  • כוס קינואה שטופה ולא מבושלת
  • 2 בצלים קצוצים
  • 2 פחיות עגבניות חתוכות (100% עגבניות – מוטי/מאסטר שף)
  • רסק עגבניות קטן ללא תוספת סוכר (טל/הרדוף)
  • חצי שקית פתיתי ברוקולי או כרובית
  • 5 כפות שמן זית
  • 1 שן שום כתושה
  • מלח פלפל פפריקה חריפה, פפריקה מתוקה, חצי כף סילאן (100% תמרים)
  • רגש ואהבה

אופן ההכנה

במחבת חממו את השמן והוסיפו את הבצל. טגנו כ-4 דקות

הוסיפו את הקינואה וטגנו כ-4 דקות נוספות.

הוסיפו פחית עגבניות מרוסקות ללא תוספת סוכר , חצי כף סילאן (לא חובה) מלח פלפל שום ופפריקה וערבבו.

ולאחר מכן את פתיתי הברוקולי/כרובית.

בסיר נפרד  צרבו , את רסק העגבניות על מעט שמן זית. (לא לדלג על חלק זה – הוא מוסיף טעם נהדר לתבשיל) הוסיפו קופסת עגבניות חתוכות ותבלו בדומה לתיבול של הבלילה.

מלאו את הפלפלים בבלילה והניחו אותם בסיר כך שיתמכו זה בזה ויישארו יציבים. אם נשאר מילוי אני שמה בסיר מחוץ לפלפלים. הוסיפו מים כך שהנוזלים יהיו בגובה הפלפלים. קחו כף נוזל מהסיר והניחו בתוך הפלפלים על מנת להוסיף להם נוזלים. בשלו על אש קטנה עד שאתם רואים שהקינואה שבתוך הפלפלים הפכה שקופה. (כחצי שעה)

כבו את האש והשאירו את הסיר מכוסה כ-10 דקות נוספות, על מנת שהנוזלים יספגו.

אני מזמינה גם אותך לצאת איתי לתהליך מעצים שיעזור לך להגשים את המטרה של ירידה במשקל ואימוץ אורח חיים בריא, לתמיד!

השאירו פרטים ואני אחזור אליכם במהרה

  • 054-7481633
  • respect.ymb@gmail.com